איך לחלק זמנים במבחן

חלק מההצלחה במבחן היא לדעת לחלק נכון את הזמן. מבחן לא בודק רק את הידע שלכם, אלא גם את היכולת לעבוד תחת לחץ זמן. אז הנה 4 דברים שאתם חייבים לדעת על חלוקת זמנים במבחן:

  1. לפני שאתם נכנסים ללחץ, קחו אוויר. אף אחד לא מצפה מכם לפתור את כל השאלות מייד על ההתחלה. לכן, קחו לכם את הזמן כדי לבחור את השאלות עליהן תרצו לענות, לכתוב נקודות לתשובה, להחליט על הסדר בו תענו על השאלות וכמה זמן תקדישו לכל שאלה.
  2. קודם פותרים שאלות קלות ואח”כ את הקשות. אנחנו פותרים את השאלות הקלות מהר יותר מאשר את השאלות הקשות, לכן מתחילים בהן, מסיימים אותן, וככה ישאר לכם יותר זמן לשאלות הקשות יותר.
  3. לעמוד בזמנים שקבעתם לכל שאלה: אם נתתם לעצמכם 15 דקות לענות על שאלה, אל תשקיעו בה יותר. כל פעם שאתם מתחילים שאלה, הסתכלו על השעון כדי לדעת כמה זמן נשאר לכם לשאלה ועמדו בזמנים.
  4. נתקעתם? תתקדמו הלאה: במקרה וגיליתם שאתם מבזבזים יותר מדי זמן על שאלה מסויימת, אבל לא מצליחים לפתור, זה ממש לא הזמן לניסויים. עברו הלאה לשאלה הבאה. ככה בטוח תענו על כל השאלות, ולא תפסידו נקודות על שאלה שלמה שלא עניתם עליה.

ניהול זמנים במבחן זו מיומנות שצריך לתרגל. לכן, כשאתם פותרים מבחנים בבית תעשו סימולציות, הדמיות של מבחן: עבדו עם שעון וחלקו לעצמכם את הזמנים בכל מקצוע.

כתיבת תגובה

רשימת ציוד לבגרות

תמיד לפני בגרות עולה השאלה: מה צריך להביא לבגרות? אז הנה רשימה של הציוד הבסיסי שצריך להביא לבחינה:  1. תעודת זהות – לא יתנו לכם

קרא/י עוד

מבנה בחינה בתנ”ך מורחב

כל התלמידים לומדים תנ”ך ברמת 2 יחידות לימוד בתיכון. אפשר לבחור בתנ”ך כאחד משני מקצועות מורחבים. כדי להרחיב תנ”ך, להשלים ל 5 יחידות יש להיבחן

קרא/י עוד