איך ניגשים לכתיבת חיבור באנגלית?

כשאתם צריכים לכתוב חיבור באנגלית במבחן או בבגרות, הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות הוא לדעת על מה החיבור שלכם יהיה ואיך הוא ייראה עוד לפני שאתם מתחילים לכתוב.

את הקסם הזה אפשר לעשות בצורה פשוטה – להבין טוב את השאלה ולכתוב ראשי פרקים. את ראשי הפרקים כדאי לכתוב בעברית, כי למי שהוא לא דובר אנגלית בדרך כלל קל יותר לחשוב בעברית). תכתבו כמה שיותר רעיונות, כל מה שעולה לכם לראש. הכי גרוע – תוכלו לבחור.

תוודאו שיש לכם ראשי פרקים ללפחות שני טיעונים. יש אנשים שיותר קל להם לכתוב שתי פסקאות טיעון ארוכות ויש אנשים שיותר קל להם לכתוב שלוש פסקאות טיעון קצרות. זה בדרך כלל מה שצריך כדי להביע את העמדה שלכם ולעמוד במכסת המילים. הכי טוב להתאמן ולהכיר איזה “טיפוס” אתם.

אחרי שיש לכם ראשי פרקים ואתם יודעים איך החיבור שלכם הולך להיראות, כל מה שנשאר לכם זה לכתוב אותו. ואז זה כבר הרבה יותר קל.

כתיבת תגובה

רשימת ציוד לבגרות

תמיד לפני בגרות עולה השאלה: מה צריך להביא לבגרות? אז הנה רשימה של הציוד הבסיסי שצריך להביא לבחינה:  1. תעודת זהות – לא יתנו לכם

קרא/י עוד

מבנה בחינה בתנ”ך מורחב

כל התלמידים לומדים תנ”ך ברמת 2 יחידות לימוד בתיכון. אפשר לבחור בתנ”ך כאחד משני מקצועות מורחבים. כדי להרחיב תנ”ך, להשלים ל 5 יחידות יש להיבחן

קרא/י עוד