מימוש התאמות לאקסטרנים

צריכים עזרה עם מימוש התאמות לאקסטרנים?
אם קיבלתם הקלות והתאמות בבחינות הבגרות כשהייתם תלמידים אינטרניים (כלומר – תלמידי תיכון רגילים) למשל תוספת זמן, הקראת שאלון, בחינה בעל פה או כל הקלה אחרת, ההתאמות האלו נשמרות לכם גם אם אתם תלמידים אקסטרנים.

אז מה צריך לעשות בעצם כדי לקבל את ההקלות בבחינות הבגרות?

  1. אתם צריכים לוודא שבית הספר בו למדתם העביר את ההתאמות לאגף הבחינות במשרד החינוך.
    אתם יכולים לבקש אישור בכתב (מבית הספר או מאגף הבחינות עצמו). האישור הזה תקף עד גיל 25.
  2. זה שיש לכם התאמות זה מעולה. אתם צריכים לממש אותן. מה זה אומר? אתם צריכים להיכנס עם שם המשתמש והסיסמה שלכם לאתר משרד החינוך, ולממש את ההתאמות כשאתם נרשמים לבגרויות.
    אם לא תעשו זאת, לא תקבלו את ההקלות המגיעות לכם. במועד חורף אתם יכולים לממש עד ה-20.11 ובמועד הקיץ עד ה-20.3.
  3. הדפיסו את האישור למימוש ההקלות (כדי שלא יהיו לכם בעיות בהמשך).
    אבל אתם חייבים גם להתקשר לשלוחה האקסטרנית לוודא שההקלות נקלטו במערכת. (משרד החינוך התקדם אבל לא עד כדי כך, לפחות לא צריך יותר פקס ?)
  4. שימו לב היכן אתם נבחנים!!! אם יש לכם הקלות “מסובכות” לביצוע כמו שעתוק, בחינה בעל פה, הקראת שאלון, בחינה בחדר נפרד, יש סיכוי שישנו לכם את מקום הבחינה.
  5. אם יש לכם הקראות תשובות: אתם צריכים להביא מכשיר הקלטה איתכם. לא בטלפון. יש משהו כזה של הדור שלי, שנקרא mp3. בהצלחה למצוא אחד וברצינות, כדאי להתחיל לחפש מכשיר כזה מספיק זמן לפני.
  6. אם יש לכם הקראת שאלון: אתם צריכים להביא נגן תקליטורים. מה שהדור שלי קרא לו דיסקמן. שוב, בהצלחה להשיג אחד. (אמרתי שמשרד החינוך התקדם, אבל לא עד כדי כך).

מימוש התאמות לאקסטרנים

אם אתם צריכים עזרה בבניית מכונת זמן להשיג פקס, דיסקמן ו-mp3 אני פחות יכולה לעזור.

אבל, אם יש לכם עוד שאלות לגבי מימוש התאמות לאקסטרנים (או אינטרנים), אנסה לעזור לכם כמה שאפשר. אתם יכולים להשאיר לי פנייה או לכתוב לי בפייסבוק/אינסטגרם

בהצלחה! ♥

כתיבת תגובה

רשימת ציוד לבגרות

תמיד לפני בגרות עולה השאלה: מה צריך להביא לבגרות? אז הנה רשימה של הציוד הבסיסי שצריך להביא לבחינה:  1. תעודת זהות – לא יתנו לכם

קרא/י עוד

מבנה בחינה בתנ”ך מורחב

כל התלמידים לומדים תנ”ך ברמת 2 יחידות לימוד בתיכון. אפשר לבחור בתנ”ך כאחד משני מקצועות מורחבים. כדי להרחיב תנ”ך, להשלים ל 5 יחידות יש להיבחן

קרא/י עוד