הראשון בספטמבר הולך ומתקרב, ושנת הלימודים החדשה עומדת להתחיל. כדי להתחיל אותה ברגל ימין ובקלות, כדאי לזכור לעשות כמה דברים:

  1. אולי הדבר הכי חשוב, לסדר את שעות השינה שלכם. בערך שבוע לפני תחילת הלימודים, עד כמה שזה מבאס, כדאי להתחיל לחזור לשגרת שעות נורמלית, ולא להיות ערים כל הלילה ולישון כל היום. תתחילו להרגיל את עצמכם לאט לאט לחזור לשגרה, כי אחרת תתחילו את היום הראשון בעייפות נוראית.
  2. כמה ימים לפני תחילת הלימודים, כדאי לוודא שיש לכם את כל הציוד שאתם צריכים: מחברות, כלי כתיבה, ספרים, עבודת קיץ שצריך להגיד מייד כשמתחילים הלימודים, רב קו או דרך כלשהי להגיע לבי”ס. אם אתם משתמשים בתיק משנה שעברה, תזכרו לכבס אותו, ולבדוק שאין שם איזה סנדוויץ או פרי שנשארו משנה שעברה וכבר מלאים בעובד.
  3. חלקכם צריכים תלבושת אחידה. חשוב לוודא שיש לכם חולצות במידה שלכם, בצבעים שאתם רוצים ועם סמל בית הספר. הדבר האחרון שאתם בטח רוצים זה להתווכח עם אחראי המשמעת על היום הראשון, ולהיות מסומנים על ידו. כדאי תמיד להתחיל בצורה חלקה.

 

אני מזמינה אתכם להירשם לערוץ היוטיוב ולעמוד הפייסבוק, ולהשאיר את הפרטים כאן בקישור מתחתי, ותוכלו לקבל את כל הטיפים שלי במהלך שנת הלימודים.

המון בהצלחה!

כתיבת תגובה

לכל הטיפים לחצו כאן

רשימת ציוד לבגרות

תמיד לפני בגרות עולה השאלה: מה צריך להביא לבגרות? אז הנה רשימה של הציוד הבסיסי שצריך להביא לבחינה:  1. תעודת זהות – לא יתנו לכם

קרא/י עוד

מבנה בחינה בתנ”ך מורחב

כל התלמידים לומדים תנ”ך ברמת 2 יחידות לימוד בתיכון. אפשר לבחור בתנ”ך כאחד משני מקצועות מורחבים. כדי להרחיב תנ”ך, להשלים ל 5 יחידות יש להיבחן

קרא/י עוד

רשימת יצירות חתומה בספרות

תלמידים אקסטרניים ותלמידים המשפרים את ציוני הבגרות שלהם, צריכים להביא לבגרות בספרות רשימת יצירות חתומה.  מהי אותה רשימת יצירות?  הרשימה מכילה את היצירות שלמדתם לפי

קרא/י עוד