איך משתמשים בטלפון ככלי למידה?

לכולנו יש היום טלפון נייד, וכולנו מחוברים אליו 24/7. אנחנו יכולים להשתמש בטלפון ככלי עזר ללמידה ממש בקלות, והוא יכול מאוד להקל עלינו. הנה כמה דוגמאות:

מילונים ותרגילי דקדוק בלימודי שפות: כל מי שלומד שפה זרה, אנגלית, צרפתית, ספרדית או כל שפה אחרת, יכול למצוא באינטרנט מיליונים און ליין. בנוסף, יש גם אתרים שמאפשרים לכם לתרגל את הדקדוק של כל שפה ונותנים לכם ציון על התרגילים שעשיתם. יש גם אפליקציות ללימוד שפות והטיית פעלים שאפשר להוריד לטלפון הנייד שלכם.

להקליט סיכומים בטלפון: כשלומדים למבחנים במקצועות רבי מלל כמו היסטוריה, תנ”ך, ספרות וכו’, אתם יכולים להקליט את הסיכומים שלכם בטלפון הנייד ולשמוע אותם בדרך לבי”ס או כשאתם עושים ספורט. ככה אתם יכולים ללמוד כל הזמן, ולא רק בבית עם הספר.

יוטיוב: ביוטיוב יש סרטונים שיכולים לסייע לכם בהסברים (נגיד, כמו הסרטונים שלי). נכון שחלק מהסרטונים שקיימים בכלל לא קשורים לבחינות הבגרות, אבל הם יכולים לעזור לכם להבהיר מושגים, להבין תהליכים בביולוגיה, כימיה או פיזיקה, לראות את התקופה עליה אתם לומדים בהיסטוריה ולהבין משוואות במתמטיקה.

– ווטסאפ: אתם יכולים לפתוח קבוצות לימוד עם חברים שלכם שאפשר לשאול בהן שאלות, לקבל הסברים מחברים שלכם, ולהיזכר מתי יש מבחן או מה היו שיעורי הבית שהמורה נתן לכם (אם לא צילמתם או כתבתם לכם תזכורת).

למרות שאומרים שהטלפון מפריע ללמידה, הוא גם יכול מאוד לסייע לה.

כתיבת תגובה

רשימת ציוד לבגרות

תמיד לפני בגרות עולה השאלה: מה צריך להביא לבגרות? אז הנה רשימה של הציוד הבסיסי שצריך להביא לבחינה:  1. תעודת זהות – לא יתנו לכם

קרא/י עוד

מבנה בחינה בתנ”ך מורחב

כל התלמידים לומדים תנ”ך ברמת 2 יחידות לימוד בתיכון. אפשר לבחור בתנ”ך כאחד משני מקצועות מורחבים. כדי להרחיב תנ”ך, להשלים ל 5 יחידות יש להיבחן

קרא/י עוד