טעויות נפוצות כשלומדים למבחן

– לא מארגנים את החומר לפני – רוב התלמידים מתחילים פשוט ללמוד למבחן. אבל עוד לפני שמתחילים ללמוד צריך לארגן את החומר: לראות שיש לכם את כל הסיכומים, שלא פספסתם שום שיעור, שיש לכם את החומר המדויק שצריך למבחן. רק אחרי שארגנתם את החומר תוכלו להתחיל ללמוד.

– לא מתכננים זמן – לפני שמתחילים ללמוד צריך לבנות לו”ז ללמידה, לתכנן את הזמנים. אתם צריכים להחליט כמה זמן אתם מקדישים לכל נושא (נושאים שקשים לכם דורשים יותר זמן,  נושאים שהמורה הקדיש להם הרבה זמן בכיתה חשובים יותר כנראה וצריך להקדיש להם לרוב יותר זמן, לפעמים המורה נותן נושאים שהוא לא לימד ואתם צריכים ללמוד לבד. צריך לבנות תוכנית מסודרת ולעמוד בה!

– לא משאירים זמן לתרגול – אחת הטעויות הכי נפוצות היא שתלמידים לא משאירים זמן לתרגול. בכל המקצועות, כן, גם בהיסטוריה ותנ”ך, צריך להשאיר זמן לתרגל ולפתור שאלות. חייבים להתרגל לניסוח של השאלות. וגם, שאלות ממקדות את הלמידה ומראות לכם על מה שואלים בד”כ ועל מה שמים דגש.

כתיבת תגובה

רשימת ציוד לבגרות

תמיד לפני בגרות עולה השאלה: מה צריך להביא לבגרות? אז הנה רשימה של הציוד הבסיסי שצריך להביא לבחינה:  1. תעודת זהות – לא יתנו לכם

קרא/י עוד

מבנה בחינה בתנ”ך מורחב

כל התלמידים לומדים תנ”ך ברמת 2 יחידות לימוד בתיכון. אפשר לבחור בתנ”ך כאחד משני מקצועות מורחבים. כדי להרחיב תנ”ך, להשלים ל 5 יחידות יש להיבחן

קרא/י עוד