מתי כדאי לעשות את עבודות הקיץ

הרבה בתי ספר נותנים עבודות קיץ לתלמידים בכל מיני מקצועות, בעיקר במתמטיקה ובאנגלית.

אני ממליצה לכם, למרות שזה ממש לא כיף, לעשות את העבודות בתחילת החופש. אני יודעת שרק עכשיו יצאתם לחופש, וממש אין לכם כוח לראות יותר דברים שקשורים לבית ספר, אבל זה הדבר הנכון לעשות. והנה למה:

  1. עדיין לא שכחתם את החומר – בגלל שאתם פותרים את העבודה ככ קרוב לסוף הלימודים, החומר עדיין טרי לכם בראש, לא שכחתם לחלוטין את כל מה שהמורה אמר ואת כל מה שהוא לימד, וככה יותר קל לעשות העבודה. אם תדחו את העבודה לסוף החופש, לא תזכרו כלום, ויהיה לכם הרבה יותר קשה.
  2. פחות כיף ללמוד בסוף החופש – אם חשבתם שלעשות את עבודת הקיץ בתחילת החופש זה לא כיף, בסוף החופש, אחרי חודשיים של כיף, זה עוד הרבה פחות נחמד. גם שכחתם כבר את כל החומר, וגם ממש לא יהיה לכם ראש ללימודים, אלא רק תרצו ללכת לים.
  3. זו לא באמת חזרה על החומר – חלקכם אומרים לעצמכם שאם תדחו את העבודה לסוף החופש זו תהיה החזרה שלכם לקראת תחילת הלימודים. אבל, זה ממש לא הכרחי. ברוב בתי הספר, ברוב המקצועות, גם ככה החודש הראשון של הלימודים מוקדש לחזרה על החומר של שנה שעברה.

כתיבת תגובה

רשימת ציוד לבגרות

תמיד לפני בגרות עולה השאלה: מה צריך להביא לבגרות? אז הנה רשימה של הציוד הבסיסי שצריך להביא לבחינה:  1. תעודת זהות – לא יתנו לכם

קרא/י עוד

מבנה בחינה בתנ”ך מורחב

כל התלמידים לומדים תנ”ך ברמת 2 יחידות לימוד בתיכון. אפשר לבחור בתנ”ך כאחד משני מקצועות מורחבים. כדי להרחיב תנ”ך, להשלים ל 5 יחידות יש להיבחן

קרא/י עוד